احسن الحدیث

احسن الحدیث

«الله نزّل "أحسن الحدیث " کتاباً متشبها....»(زمر/23)

خدا زیباترین سخن را [به صورت] کتابى متشابه متضمن وعد و وعید نازل کرده است آنان که از پروردگارشان مى‏هراسند پوست بدنشان از آن به لرزه مى‏افتد سپس پوستشان و دلشان به یاد خدا نرم مى‏گردد این است هدایت‏خدا هر که را بخواهد به آن راه نماید و هر که را خدا گمراه کند او را راهبرى نیست (زمر/23)

 حــديـث عـشـق

هر اندازه که دلتان مى‌خواهد بیاموزید اما (بدانید که) تا به علم عمل نکنید خداوند هرگز از آن (علم) به شما سودى نمى‌رساند، زیرا علما به عمل کردن اهتمام مى‌ورزند و نادانان به روایت کردن.

"امام صادق"

"آرشیو حدیث عشق"

 

تــدبــر در قــرآن

آیه قرآن

تلنگـریــ از جنس قرآنـــ

احسن الحدیث

«هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ»

«اوست که آرامش را در دل های مؤمنان نازل کرد»

فتح/4

"آرشیو تلنگرها"

 حضرت بارانـــ

اوقــات شــرعــي 

اوقات شرعی

داستانک

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ


پیرو پست "سونامی عیدانه"


"به یکی گفتن بابات مُرد! گفت آخ جون !تریپ لباس مشکی و عینک دودی!!

جای تعجبِ که رنگ مشکی هرجایی که استفاده بشه  مثل ماشین دیپلمات ها، لباس راهبه ها، لباس وکلا و ... نشانهء با کلاس بودنِ اصلا رنگ عشقِ ولی وقتی به چادر میرسه میگن اُمُّل و عقب مانده و باعث افسردگی و...

میدونید چرا؟ چون مشکی بودن چادر مخالف هوسرانی اونها و نشان دهندهء ارتباط تو با خداست...نشان دهنده یک تفکر و شخصیتی مستحکم هست که با آمیزه ای از فکر و ایمان حجاب برتر را انتخاب کرده ای و تحت تاثیر القائـات و صحبتهای این و اون قرار نمیگیری

تو با چادرت پیام معنویت، شرافت و شخصیت رومیرسونی.باصدای بلند اعلام میکنی که من کمبودی ندارم که بخوام با ظاهر سازی اون رو جبران کنم و شخصیت متزلزل خودم رو پشت تیپ ها و آرایش های آنچنانی مخفی کنم!

همونظور که شهید مطهری گفتن: کسی که زیبایی اندیشه دارد، زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمیگذارد!"*


*از کتاب دختر باید خانوم باشه نوشته ی رضا اخوی


۹۴/۰۱/۰۳
احسن الحدیث

هدایت به بالا