احسن الحدیث

احسن الحدیث

«الله نزّل "أحسن الحدیث " کتاباً متشبها....»(زمر/23)

خدا زیباترین سخن را [به صورت] کتابى متشابه متضمن وعد و وعید نازل کرده است آنان که از پروردگارشان مى‏هراسند پوست بدنشان از آن به لرزه مى‏افتد سپس پوستشان و دلشان به یاد خدا نرم مى‏گردد این است هدایت‏خدا هر که را بخواهد به آن راه نماید و هر که را خدا گمراه کند او را راهبرى نیست (زمر/23)

 حــديـث عـشـق

هر اندازه که دلتان مى‌خواهد بیاموزید اما (بدانید که) تا به علم عمل نکنید خداوند هرگز از آن (علم) به شما سودى نمى‌رساند، زیرا علما به عمل کردن اهتمام مى‌ورزند و نادانان به روایت کردن.

"امام صادق"

"آرشیو حدیث عشق"

 

تــدبــر در قــرآن

آیه قرآن

تلنگـریــ از جنس قرآنـــ

احسن الحدیث

«هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ»

«اوست که آرامش را در دل های مؤمنان نازل کرد»

فتح/4

"آرشیو تلنگرها"

 حضرت بارانـــ

اوقــات شــرعــي 

اوقات شرعی

عمر برف است و آفتاب تموز

يكشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ب.ظ

 

وَ ما تَدْری نَفْسٌ ما ذا تَکْسِبُ غَداً ...

و هیچکس نمی داند فـردا چه می کند ..

سوره لقمان آیه 43

 

 

"گذر عمر از زبان رهبری"

2دقیقه و 20ثانیه

 


دریافت

۹۴/۰۱/۰۹
احسن الحدیث

نظرات  (۱۵)

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا ...


التماس دعا
پاسخ:
آمیــن
محتاجیم

ان شاء الله قدر لحظاتمون رو بیشتر بدونیم
پاسخ:
ان شالله
برای من چه کار کرده ای؟
پاسخ:
سپاس از دعوت
لینک اینجا باز نشد
ولی سر خواهم زد
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۱۸ هیئت مجازی کتاب
سلام

به بهانه ی زاد روزش...

دعوتید به:

یادگاران 2

http://heyateketab.blog.ir/post/189
پاسخ:
سلام
سپاس

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،
برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی
دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد
پاسخ:
:)

ممنون بانو
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۷ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
:(
پاسخ:
من نیز.
نمی دونم چرا اما همش فکر می کنم اتفاق های خوبی برایم خواهد افتاد و از خواب غفلت بیدار خواهم شد!
پاسخ:
ان شالله

۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۳۸ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
ای خدا کی میخواییم از خواب غفلت بیدار بشیم
کی میخواییم باور کنیم که ماهم یه روزی باید بریم....

پروردگارا ....


++++
پاسخ:
یروزی که خیلی زوده ولی ما دور میبینمش
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۵۲ میثم حسینی خو
مادر جان
گذر تک تک این ثانیه های عمرم
به قدیمی شدن نوکری ات می ارزد
پاسخ:
حق حق
ان شالله عمرمون تواین راه خرج بشه
خاک بر سر من واقعا
:,(
پاسخ:
چرا همه خاک برسر؟
ماهی رو هروقت از آب بگیری میمیره
ههه
نه تازه است
بجنب
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۵ محمد معین صادقی راد
درد ناک...
پاسخ:
دقیقا
عمر در حال گذشتنه و ما ...

حیف ...

سلام
پست پایینی خیلی عالیه

خداقوت
پاسخ:
واقعن حیف...

سلام
خواهش میکنم قابلی نداره!

سلام بانو
دانلودش کردم ، ان شاءالله بعداً گوش میدم
چه روزهای رو از دست دادم ، اما میتونم الان جبران کنم ، ولی همّت میخواد
دعامون کنید .
موید باشید
پاسخ:
سلام بزرگوار

ان شالله

همت که بعله!

ان شالله
مباد عمر تو کمتر از دانه های انار....

+البته این جمله فرستاده ی یکی از دوستانم بود برای خودم که انارم...گفتم که امانتدار باشم.

واقعا من یکی که برای خودم متاسفم...همینطوری کیلو کیلو وقت رو هدر میدم.
پاسخ:
بله زیبا بود

اوه من که شدید
ان شالله من بعد استفاده کنیم
ولی من که بعید میدونم از خودم
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۷ چشم به راهم ...
به باد فنا دادم این عمر را
خاک تو سرم اصن :|
پاسخ:
خنده ام گرفت 
دورز ازجون
والا منم پشیمون از این همه هدر
ان شالله حواسمون به بعدش باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالا